Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement, din vej til forretningsmæssig ekspertise

Den ultimative cloudbaserede platform, skræddersyet til at støtte salg, service og marketing i jeres virksomhed samt til at skabe en enestående oversigt over alle jeres kunder.

Hvordan kan Dynamics 365 CE understøtte jeres forretning?

Dynamics 365 CE (Customer Engagement) er Microsofts nye og moderne cloudbaseret CRM platform, også kendt for Microsoft CRM. Platformen består af flere standard forretningsapplikationer/moduler, skabt med det formål at hjælpe virksomheder med at pleje deres nuværende kunder, tiltrække nye og opbygge stærke, langvarige kunderelationer. Forretningsapplikationerne fra Dynamics 365 CE platformen kan naturligvis tilpasses jeres forretningsbehov og understøtte jeres processer.

Her er nogle måder, hvor vi her hos Nextagenda kan hjælpe jer med at udnytte Dynamics 365 CE til at styrke og understøtte jeres forretning:

Effektiv salgsstyring

Med salgsmodulet får I en strømlinet salgsproces, der hjælper jer med at identificere de bedste muligheder og optimerer samarbejdet i salgsteamet.

Komplet
kundeservice

Kunderservicemodulet leverer førsteklasses kundeservice på tværs af kanaler med hurtig sagsløsning, personlige oplevelser og selvbetjening, der øger loyalitet og tilfredshed.

Forbedret
service i marken

Hvis jeres forretning involverer feltservice, kan Field Service-modulet hjælpe jer med at planlægge opgaver, optimere ruter og styrke teknikernes produktivitet.

Strømlinet
marketing

Med marketingsmodulet kan I oprette, spore og tilpasse kampagner på forskellige kanaler for at nå jeres ønskede publikum.

Optimeret virksomhedsstyring gennem Dynamics 365 CE

I en virksomhed kan ansvarsområder variere betydeligt, både i relation til enkelte kunder eller sager. Derfor er det afgørende at sikre sammenhæng på tværs af hele organisationen. Med Dynamics 365 CE platformens standard forretningsapplikationer får man mulighed for at arbejde med de samme data på tværs af virksomheden, hvilket giver en problemfri håndtering af opgaverne.

Nextagenda kan hjælpe jer med at tilpasse og udnytte Dynamics 365-forretningsapplikationerne, enten i deres standardform eller med tilpasninger, til at effektivt støtte jeres opgaver og virksomhed.

Sales

Sales understøtter salgsprocessen og faciliterer en mere struktureret tilgang til kunderne samt en mere effektiv registrering af aftalerne. Dette danner en solid platform for det videre samarbejde. ​

Sales giver din organisation mulighed for at opbygge stærke relationer med jeres kunder, træffe handlinger baseret på indsigt og lukke aftaler hurtigere. Brug Dynamics Sales (CRM) til at holde styr på dine konti og kontakter og pleje dine salg fra lead til ordre.

Customer Service

Customer Service giver mulighed for at samle kundehenvendelser og sagshåndtering. Derudover giver applikationen også mulighed for at kommunikere, påbegynde eller planlægge opgavehåndteringen
Service tilbyder en række funktioner for at sikre, at din virksomhed kan levere den bedst mulige kundeserviceoplevelse til dine kunder. Kendskabet til dine kunder giver dig mulighed for at tilpasse hver enkelt oplevelse og optimere dine agenter’ produktivitet, så du kan opnå langvarige relationer med dine kunder.

Field Service

Field Service kan benyttes til fuld eller delvis planlægning af opgaver. Hele vejen fra sikring af operations organisationen, ressourcer, planlægning og faktisk udførsel.
Applikationen kombinerer arbejdsgangautomatisering, planlægningsalgoritmer og mobilitet for at ruste mobile medarbejdere til succes, når de er på stedet hos kunderne for at løse problemer.

Marketing

Marketing sikrer en velstruktureret og effektiv, automatiseret kunderejse samt aktiviteter, hvilket åbner mulighed for forbedret samarbejde på relevante områder.​ Gennem Dynamics Marketing forbedres kundeoplevelserne, og du får mulighed for at skabe skræddersyede rejser på tværs af alle kontaktpunkter, hvilket styrker relationer og fører til loyalitet.

Hvorfor vælge os til Dynamics 365 CE?

Hos Nextagenda mestrer vores konsulenter kunsten ved at kombinere dybdegående forretningsindsigt med en unik forståelse for teknologi. Når vi erklærer “løft dine virksomhedsresultater med data”, skyldes det vores ekspertise inden for digitalisering, data og forretning – tre uadskillelige elementer i vores DNA. Vi tror på, at tilgængelig god indsigt i data kan omsættes til konkrete handlinger og daglige beslutninger samt strategiske valg. Dette udgør kernen i vores tilgang til levering/implementering af standardløsninger inden for Dynamics 365 CE (Customer Engagement). Med Nextagenda får du ikke blot teknologi – du får en ægte partner, der omsætter data til strategiske beslutninger og målbare resultater. 

Tøv ikke med at kontakte os få en uforpligtende snak om de mange muligheder relateret til Microsoft Dynamics 365 (CE).

Vil du vide mere om Dynamics 365 CE?

Henrik Dalsgaard
Sales Executive
hda@nextagenda.dk
72 21 22 86

Kristian Brendstrup
Team Lead, BizzApps
kb@nextagenda.dk
22 11 38 03

En del af et større setup

Som en del af Konica Minolta er Nextagenda stolt over at være blandt de få virksomheder, der har opnået samtlige seks Microsoft Solution Partner-betegnelser. Tilføjelsen af sikkerhedsbetegnelsen har tilført os det prestigefyldte Cloud-mærke, der anerkender vores kompetencer på tværs af hele Microsoft Cloud-miljøet

CASES

Uncategorized @da

OBTON

Obton ønskede at bruge AI til at klassificere dokumentation Obtons ønske om en Automatisering af forretningsprocesser er blevet en realitet takket være samarbejdet med Konica

Læs mere
Uncategorized @da

Sarpsborg

Nextagenda har sammen med Sarpsborg kommune, taget skridtet ind i verdenen af AI, og effektiviseret deres arbejdsgang med dokumenter.

Læs mere